Gdzie pozycjonować stronę?

Gdzie pozycjonować stronę? czyli tanie pozycjonowanie jących się każdego dnia na tą platformę internetową jest naprawdę zatrważająca. Przedsiębiorcy używają Facebooka w dwojaki sposób – niektórzy prowadzą własne profile danej działalności, tak zwane fanp

Dodane: 27-04-2019 10:26
Gdzie pozycjonować stronę?

Facebook jako narzędzie e-marketingu

tanie pozycjonowanie


W 2017 roku liczba użytkowników Facebooka sięgnęła 2 miliardów. Oznacza to prawdziwy raj dla działań e-marketingowych, dlatego, że liczba logujących się każdego dnia na tą platformę internetową jest naprawdę zatrważająca. Przedsiębiorcy używają Facebooka w dwojaki sposób – niektórzy prowadzą własne profile danej działalności, tak zwane fanpejdże, inni za to płacą Facebookowi za wyświetlanie reklam. Ponadto często reklamy, które widujemy na Facebooku są specjalnie dobrane dla odbiorcy na podstawie jego historii wyszukiwania. Przykładowo jeśli szukaliśmy jakiś stoków narciarskich, jest to wielce prawdopodobne, że wyświetlane reklamy będą zahaczały o tematykę narciarstwa właśnie.


Dlaczego warto pozycjonować strony

tanie pozycjonowanie


W tym poradniku zastanowimy się nad tym, dlaczego warto pozycjonować strony internetowe. Opłacalność tegoż pozycjonowania ma bowiem duży wpływ na podjęcie przez firmę decyzji o inwestycji w SEO lub Adwords – czyli płatne kampanie linków także w wynikach wyszukiwania (są one jednak oznaczone jako kampanie sponsorowane). Korzyści z pozycjonowania stron są bardzo duże i wszystko zależy od celu, jaki postawi sobie dana organizacja. Rzecz jasna wszystko wiąże się z większą ilością wejść na daną witrynę www, ale daje to także szansę na sprzedaż usług, zaproponowanie klientom jak najwyższej jakości prezentowanych produktów i towarów.




SEO to nie tylko Google! Poradnik


Czy można pozycjonować strony internetowe w wyszukiwarkach internetowych poza Google? Oczywiście że tak! Trzeba jednak od razu bardzo wyraźnie i jasno zaznaczyć, że nie będzie to łatwe zadanie. Nawet jeśli uda nam się zdobyć bardzo wysokie miejsca w wynikach wyszukiwania, to może zdarzyć się, iż strona nie przyniesie jakiegoś dużego ruchu. Wszystko za sprawą tego, że Google po prostu zdominowało rynek wyszukiwarek internetowych. O ile w Azji, na przykład Chinach są wyszukiwarki, jest też oddzielna wyszukiwarka na Rosję, to w innych krajach Google dominuje. Konkurencję stara się mu stworzyć Microsoft, którego Bing obiektywnie patrząc nie jest tak dobrym produktem jak wyszukiwarka internetowa firmy Google.